woensdag 2 maart 2022

Week Spot: Mike James Kirkland


Twee weken geleden had ik James Gadson als Week Spot en toen heb ik al het idee geopperd om 'Time And Space' nog eens te gebruiken als een joker voor de Week Spot. Mike heeft afgelopen jaar al eens de Week Spot gehad met 'Oh Me Oh My' en toen ben ik voor het grootste gedeelte door mans' biografie gegaan. Zijn vorige single voor Cannonball is allesbehalve slecht, maar niet goed genoeg om Week Spot te worden. Zodra ik in oktober de eerste noten hoor van 'Time And Space' kan ik praktisch al niet meer wachten totdat de plaat arriveert in Uffelte. Bij Cannonball zijn het echter 'pre-orders' en dan is geduld een schone zaak. Het is in het verleden al eens voor gekomen dat er geen perserijen beschikbaar waren voor een release waardoor het wachten uiteindelijk eindeloos zou worden. Ook nu wacht ik nog altijd op een aantal Cannonball- en Stream-releases die blijkbaar nog altijd niet zijn geperst. Omdat ik aan het begin van de maand alweer een bericht achterop schema ben, kan ik wel een joker gebruiken. De Week Spot is deze week voor 'Time And Space' van Mike James Kirkland & James Gadson uit 2021. Ik kies dan voor de meest originele uitvoering van de twee op de EP.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten