zaterdag 12 maart 2022

(Kn)uffelt(j)e: Zaterdag 12 maart


Geen verwachte afleveringen van de 'Singles round-up' dit weekend. Ik was gisteren van plan om na afloop van de postronde naar Meppel te gaan. Het gebeurt me wel vaker tijdens het bezorgen. Voor mijn gevoel gaat het dan allemaal vrij vlot maar dan schrik ik me een hoedje als ik op de klok kijk. Het is pas tegen vier uur dat ik klaar ben in Steenwijk. Ik heb dan een stevige tegenwind naar Meppel en de platenzaak gaat om vijf uur dicht. Vandaag is het ongeveer hetzelfde verhaal. Ruim een uur eerder klaar dan gisteren maar opnieuw een tegenzin om tegen de wind in te kruien. Qua dampvloeistofjes kan ik, in principe, wel tot en met maandag. Waarschijnlijk dat ik morgen een fietstochtje doe voor de vloeistofjes maar dan is de platenzaak uiteraard gesloten. Ik lig een paar berichten achterop schema en moet nu even creatief zijn. Ik publiceer eerst maar een foto van de wandeling van twee weken geleden. Misschien dat morgen een activiteit kan zorgen voor een extra berichtje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten