maandag 14 maart 2022

Wie kan er chocola van maken?


Ach vooruit! Ik lig nog altijd een paar berichten achterop schema en ben eigenlijk wel benieuwd of iemand de foto herkent of het merk Disco kent. Ik begrijp nu dat op dit plaatje een draaiorgel te horen is. Volgens mij heb ik hem dan toch al eens uitgeprobeerd. Je doet mij sowieso geen plezier met een draaiorgel. Ik heb dus genoten bij 'Amsterdamned' als er een politieauto dwars doorheen gaat of, nog meer recent, bij 'De Jurk' dat de eerste personage het instrument de haven in duwt. In Tuk hebben de buren de een jubileum en de familie heeft een draaiorgel georganiseerd. Het blijft een uur staan fluiten en stampen. Ik luister nog liever een half uur naar een zingende zaag dan vijf minuten naar een draaiorgel. Maar goed... waar het nu om gaat: Herkent iemand de foto? In welke stad is deze gemaakt en wanneer precies? Antwoorden mogen op de andere Disco Chocolate-kaarten naar het bekende adres? En is er iemand die meer weet over Disco Chocolate op zichzelf?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten