donderdag 31 maart 2022

Eindstreep: maart 2022


Tot slot presenteer ik jullie deze maand de 'Eindstreep'. Zoals verwacht ben ik er niet aan toe gekomen om een Blauwe Bak Top Zoveel samen te stellen en eerlijk gezegd kijk ik daar ook tegenop. Ik ga komend weekend weer proberen in de routine te komen van het dagelijks publiceren. Ik denk dat dit al een mooi voornemen is. In het vorige bericht zien jullie de negen singles die ik verwacht in de komende weken en maanden. De twee op LRK, het duo van Izipho en de enkeling op Epsilon zijn de platen die ik in maart 2022 heb besteld en betaald. Deze doen uiteraard deze maand niet mee voor de 'Eindstreep'. Zeker Laura Rain en Raja-NeƩ hebben de nodige digitale draaibeurten achter de rug. In totaal reken ik 18 singles als 'dubbel'. Daar zitten upgrades bij maar bijvoorbeeld ook Elkie Brooks en Hot Chocolate die ik heb gekocht omdat het Engelse persingen zijn. Zonder de 'pre-orders' erbij te rekenen zit ik deze maand op 6 Blauwe Bak-singles en 44 platen voor de Gele Bak. In die laatste categorie is de jaren zeventig wederom het favoriete tijdperk. Als ik uit deze hutspot een top tien moet samenstellen, moet die er als volgt uitzien.

1. Build - The Housemartins

2. It's Good News Week - Hedgehoppers Anonymous

3. Hunting High And Low - A-Ha

4. Ach, Bozje Zvedni Telefon - Nina & Jeji Kapela

5. Saltwater - Julian Lennon

6. Beatmaker - Matt Berry & Emma Noble

7. Seven Stars - Uriah Heep

8. World In Changes - Dave Mason

9. Psychotic Reaction - Positively Thirteen O'Clock

10. Another Shipwreck - Andy Bown

Geen opmerkingen:

Een reactie posten