maandag 28 februari 2022

Eindstreep: februari 2022


Vorige maand heb ik nog behoorlijk wat werk gemaakt van de 'Eindstreep' zoals ik nu zie. Ten eerste zijn het dan al twee delen omdat ik ook flink wat Gele Bak-singles heb gekocht. Daarvan is in februari geen sprake. Ik heb binnen deze maand 32 singles afgerekend waarvan eentje nog onderweg is. Vorige maand heb ik ook nog een lijstje gemaakt van nieuwe bestellingen die onderweg zijn. In maart zullen in ieder geval de eerste singles op het Stream-label verschijnen en daar kijk ik al stiekem naar uit. Voor de rest zijn het vooral Cannonball-platen waaronder nog eens de drie singles die ik onlangs heb ontvangen. De singles van deze maand zijn er dus 32, geen dubbele en niets voor de Gele Bak en dus kan ik het eenvoudig maken. Ik hoef dan alleen een top tien samen te stellen uit de singles van afgelopen maand en dat ga ik nu ook doen.

1. Boy You're Growing On Me - Tamiko Jones

2. Time And Space - Mike James Kirkland feat. James Gadson

3. We Ought To Be Together - Tommy McGee

4. It's Love - Allison & South Funk Boulevard Band

5. Keeper Of The Castle - The Four Tops

6. World - James Brown

7. There But For The Grace Of God Go I - Machine

8. What's His Name - Thee Sinseers

9. Man Up In The Sky - Barrett Strong

10. Why Don't You Go Home - Diane Ward & The Kevin Fingier Collective

Geen opmerkingen:

Een reactie posten