zaterdag 31 oktober 2020

Eindstreep: oktober 2020


Een vrij bijzondere aflevering van de 'Eindstreep' deze maand. Niet alleen is het merendeel van de platen in de bijgevoegde top tien in september betaald en besteld, ook zijn er een flink aantal titels 'onderweg'. Een aantal moet zelfs nog worden geperst op dit moment. Daar komt in de nabije toekomst nog een extraatje bij. Collega-radiomaker Lee heeft een nieuwe heruitgave van een erg leuke soul-plaat toegezonden gekregen. Vermoedelijk dacht de platenmaatschappij dat hij singles draaide in zijn show? Deze komt mijn kant op alleen is het afwachten wanneer dat plaats gaat vinden. Ik tel voor oktober zeven singles maar word voor deze 'Eindstreep' ondersteund door 29 singles uit september. In totaal zijn er nog vier singles onderweg waaronder eentje die ik reeds in augustus heb afgerekend. Die is vrij recent geperst en uitgebracht en zou nu onderweg moeten zijn vanuit Italiƫ. De Gele Bak blijft onveranderd aan het eind van deze maand, wellicht dat ik volgende maand weer eens een rondje langs de kringloopwinkels moet maken. De top tien moest er dan als volgt uitzien.

1. Sha-La-La - Mixed Feelings

2. He's Forever - King James Version

3. False Alarm - Krystal

4. Don't Go - Pretty Purdie & The Playboys

5. The Only Way Is Up - Otis Clay

6. My Mind Keeps Telling Me - Eddie Holman

7. Chance For Hope - Live Band

8. You've Got To Be A Believer - Donald Height

9. I Can't Quit Your Love - Buck

10. Slow Down - Deborah Resto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten