dinsdag 31 maart 2020

Eindstreep: maart 2020



Tot slot het resultaat van een maand platen verzamelen. Ik tel in totaal veertig singles waarvan de overgrote meerderheid bestemd zijn voor de Blauwe Bak. George McCrae en The Presidents noem ik een beetje half-om-half dubbel, bij Manfred Mann en Cilla Black is dat zeker het geval. McCrae voelt echter'nieuw' aan in de Jay Boy-uitvoering en laat ik desondanks mee tellen in de top tien. Hoe het komt met de platen in april? Vooralsnog lijken de posterijen gewoon door te gaan in Nederland. Toch weet je niet hoe 'nuttig' een verkoper het vindt om platen naar het postkantoor te brengen. In Engeland ligt het voorlopig even helemaal stil. Mark en andere Engelse dealers geven aan niet eerder te willen verzenden als er meer duidelijkheid is over werkhervatting van de post. Kringloopwinkels zullen voorlopig ook nog wel even dicht blijven. Ik hoor vanavond dat de voorlopige einddatum momenteel staat op 28 april. Dat is nota bene mijn verjaardag! Maar goed... ik stel op dit moment de volgende top tien samen. Morgen tot en met zondag kunnen jullie de 'Blauwe Bak Top 45' over de eerste drie maanden van 2020 tegemoet zien.

1. Since I Don't Have You Anymore-Kelly Finnigan

2. Don't Lead Me On-Ed Townsend

3. Mister Soul Singer-Vivian Verdree & Ed Boze

4. The Panic Is On-Lou Johnson

5. Why Am I Crying-Rhonda McDaniel

6. A Love Like Yours-Lorraine Johnson

7. There's No Other Love-Jimmy Beaumont

8. Straighten It Out-Anglo Saxon Brown

9. Only Yesterday-Priscilla Price

10. Think About Me-The Flamingos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten