donderdag 31 januari 2019

Eindstreep: januari 2019



Wat gaat zo'n jaar toch snel? Ik reken januari nog een beetje als een valse start omdat ik door griep en diarree een tijdje uit de running ben geweest. Hoewel? Het grote genieten is ook alweer een tijdje aan de gang. De eerste 'memorabele' fietstochten zijn alweer een feit en zoals het momenteel is, vind ik het heerlijk. Uffelte is verschoond gebleven van hevige sneeuwval gisteren en gelukkig is dat ook in Havelte en Meppel het geval. Ik heb vandaag dus kunnen genieten van een winters zonnetje en een kou die eenvoudig is te trotseren. Bovendien kun je nu al merken dat de dagen weer langer worden en dat is iets waar ik steeds meer behoefte naar lijk te krijgen. Dan is het nu de hoogste tijd om de eerste maand van dit nieuwe jaar af te sluiten en nog eens te kijken naar de singles die in de koffers en bakken zijn gekomen.

Ik heb deze maand keuze uit 25 singles. Twintig daarvan komen voor rekening van de Blauwe Bak. Er zijn twee singles die 'dubbel' zijn. Ten eerste is dat 'DCT Dreams' van Nick Nicely maar ben er bovendien achter gekomen dat ik 'Catch The Wind' van Donovan reeds in de Nederlandse persing heb. Ik reken de Engelse persing dus 'dubbel' en die doet niet mee in de top tien. Ik zou Ruby Winters als nummer 1 kunnen kiezen, maar die afbeelding heb ik gisteren al gebruikt. The Moments had ook een optie kunnen zijn en die plaats ik momenteel even voor Ruby Winters. Het zij met een Franse slag, maar dan kom ik op dit moment tot de volgende top tien.

1. You'll Never Know-Hi Gloss

2. I Can't Help It-The Moments

3. Sweetheart Things-Ruby Winters

4. Christine-Executive Suite 5. Hey Foxy Lady-A.M.J.

6. Memory Lane-Minnie Riperton

7. Little Darlin'-The Diamonds

8. Cry To Me-Loleatta Holloway

9. Just Don't Want To Be Lonely-The Main Ingredient

10. He's My Man-The Supremes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten