zaterdag 31 maart 2018

Eindstreep: maart 2018



Het is gelukkig 'gezellige drukte'. 'Afterglow' is al tijden uitgegroeid tot 2,5 uur en dat geldt eveneens voor 'The Vinyl Countdown' op de zondagavond. 'Do The 45' is intussen tweemaal op rij goed voor vier uren en een kwartier en daar wil ik geen traditie van maken! Ik ben nu helemaal klaar om mijn nestje in te gaan maar moet eerst de maand nog even besluiten met een 'Eindstreep'. Die hou ik vandaag extra kort. Totaal zijn er deze maand vijfendertig singles bij gekomen waarvan negenentwintig voor de Blauwe Bak. Ik reken alleen 'Happiness' van Pointer Sisters tot een 'dubbele' single. Ik twijfelde immers bij de aankoop of ik hem al niet had. Ik zou eerst de kwartalen van de afgelopen jaren hebben willen behandelen maar heb op dit moment niet zoveel trek in dat rekenwerk. Het eerste kwartaal levert 69 singles op waarvan precies 50 voor de Blauwe Bak en totaal drie dubbele singles. Dan een top tien van deze maand. Daarbij wil ik de singles uit Steenwijk niet over het hoofd zien en dan kom ik uit op de volgende lijst.

1. Footprints On My Mind-Annette Snell

2. I Don't Want To Leave You-Little Hooks

3. Today-The Motors

4. Always Together-The Dells

5. Check It Out-Friends Of Distinction

6. The Real Thing-Buddy Ace

7. Dum Dum Girl-Talk Talk

8. Forget It-The Sandpebbles

9. See You-Depeche Mode

10. Lonely Room-Love, Peace & Happiness

Geen opmerkingen:

Een reactie posten