vrijdag 9 maart 2018

Ingehaald door de ligfiets



Even inhalen voordat we in het weekend weer 'in de war' raken en verder achterop raken. Tevens om te memoreren dat de Pioneer gisteren voorbij de 12.500 kilometer is gegaan. Niet zonder horten of stoten. De naaf is vanmiddag erg vervelend geweest en bleef overtikken in zwaardere versnelling (de officiƫle versnelling) en terug. Het fietsen in de zware versnelling is op zichzelf geen probleem zolang ik maar vaart heb. Daar is die versnelling ook voor gemaakt. Eerst vaart maken en daarna heerlijk relaxt trappen en intussen snelle meters maken. Mijn vakantiegeld is al op voorhand besteed: Het grootste gedeelte gaat naar de woningbouw voor een 'gemiste' maand huur waardoor ik ineens wel weer alles 'op de rit' heb. Het restant moet dienen om het euvel van de fiets te verhelpen. Ik hoop dat het morgen gunstig reageert op de Teflon zodat ik morgen, ondanks werk, toch nog even een beetje kan genieten van het verwachte fraaie weer. De foto boven dit bericht is gemaakt op de zondag van de fietstocht over Nijeveen en het 'nieuwe fietspad'. De brug is halverwege dat fietspad en vlakbij Wanneperveen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten