maandag 31 december 2012

resuminderen


Het jaar 2013 is al twee uren oud als ik dit bericht schrijf. Het móest immers nog gebeuren. Met dit laatste bericht van 2012 erbij betekent dat dat ik het tweede achtereenvolgende jaar gemiddeld eenmaal per dag een bericht heb gepubliceerd en ik ben best een beetje trots op die discipline. Het jaar 2012 werd een jaar geleden aangekondigd als het jaar van de 'verandering'. Ik heb er zelfs de allereerste Schijf van 5 van dat jaar eraan gewijd. Bijgaande foto kwam ik iets meer dan een week geleden tegen op Facebook en die moest ik wel delen. De Grote Verandering laat op zich wachten, of toch niet helemaal? Als je het mij vraagt, wordt het vanaf nu alleen maar minder. Een vrolijk nieuwjaar!

Ik heb in de spontane Schijf van 5 alsook in mijn terugblik op één jaar Nijeveen de conclusie al gemaakt: Nijeveen doet me goed en is daarmee meteen de grootste verandering die tijdens 2012 in mijn leven is opgetreden. Het stoppen met roken is nooit een voornemen geweest, dus dat is geen verlies. Verder was ongeveer het enige voornemen dat ik had die van me meer verdiepen in de Northern Soul en daarin ben ik aardig geslaagd, om bescheiden te blijven. Het jaar 2013 is helemaal een blanco vel papier voor mij. Ik heb wederom geen voornemens, we zien wel hoe het gaat en wat er op mijn pad komt. Niet vergeten om zo nu en dan in en uit te ademen en je komt een heel eind! Tja, meer verheffende taal kan ik op dit moment ook niet leveren en dus wens ik jullia allen een zeer gelukkig en gezond nieuwjaar toe. Soul-xotica is klaar voor een nieuwe jaargang!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten