woensdag 30 juni 2010

de eindstreep: juni 2010


Twee voor de prijs van één? In de volgende posting zal ik een en ander verklaren, maar nu dan eerst mijn Eindstreep van juni. Bovenstaande illustratie vond ik vanavond bij een Wordpress-collega. Tekenend voor mijn gemoedstoestand, irriterend flauw, moest ik heel hard hierom lachen...

Goed. Ik maak geen hitlijstje. Nummers die me gedurende deze maand erg hebben vermaakt in niet-chronologische volgorde:

* Guess Who- These Eyes
* Avant Garde- Naturally Stoned
* Nora Keyes- After The Game
* Antony & Johnsons- Crazy In Love
* Manfred Mann- Ragamuffin Man
* A Silver Mt. Zion- Microphones In The Trees
* Pink Floyd- Point Me At The Sky
* Ramón Marquez- Corazon De Melon
* Parkside- A Million Scientists
Dat zijn er negen, maar wie komen daar nog aan gerend? Joeperata? Ah, de Pinky Chicks! Jullie hebben nu de eindstreep gehaald, zal niet snel weer gebeuren. Ga maar lekker een kopje thee met Taroub drinken, die heeft het ook niet gehaald.

Cd van de maand is 'The Omnichord Album' van The High Fidelity uit 2000. Vorige week uit een euro-bak getrokken in Sneek. Binnenkort meer!

Ontdekking van de maand is Mountain Man/Mountainmen o.i.d. Hoe je het ook schrijft, het is een damesgroep uit Vancouver dat zeer fraaie harmoniezang in een grimmig folklandschap biedt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten