woensdag 12 januari 2022

Winters (kn)Uffelt(j)e uit den ouden doosch


Inmiddels lig ik alweer een bericht achterop schema als ik de Week Spot en 'Het zilveren goud' even niet mee reken. Voor morgen zou ik in principe een plaat hebben voor de Top G-duizend en vrijdag de volgende 'Singles round-up'. Daar zit ook nog een extra verhaaltje in omdat ik drie singles heb gekocht van één 'artiest' die beter bekend is in een andere rol. Daar kan ik best een afzonderlijk bericht over schrijven. Vandaag heb ik in Meppel bezorgd en vrijdag ben ik weer van de partij in Steenwijk. Vanavond opeens ook nog een nieuwe ontwikkeling in het Pama International-verhaal: Een mail van Bandcamp dat de plaat eindelijk is verzonden of op het punt staat om verzonden te worden. Opnieuw een bericht gestuurd en zelfs eentje via Instagram. De plaat gaat, hoe dan ook, ongeopend retour. Die hoef ik niet meer na een jaar. Verder ga ik de komende dagen ontdekken waar de Cannonball-singles zijn, dat heeft al beloofd een vervangend pakket te sturen als blijkt dat het 'zoek' is. Tot slot heb ik vanavond de inklaringskosten betaald voor de Amerikaanse bestelling, hoewel ik dit al had gedaan via Discogs. Het was maar een paar euro en dus ga ik me er niet heel druk over maken, maar het is wel weer bizar. En dan vergeet ik bijna te vermelden dat ik geld heb overgemaakt naar Mark voor een volgend pakket, maar met de huidige stand van zaken met de Engelse posterijen durf ik daar ook wel een maand voor uit te trekken. Voor de foto ga ik terug naar 7 januari 2018. Het is een bitter koude zondag ondanks de zonneschijn. Ik heb wel zin in een klein bochtje om en ga langs het strandje van Uffelte naar Rheebruggen. Als ik bijna thuis ben, pak ik nog eenmaal de camera en maak deze foto. Door de kale takken heen, zien jullie rechts de eigenlijke voorkant van de boerderij. Ik woon in het achterste gedeelte in de voormalige wagenloods. Voor de brand in 1994 kun je bij mijn keukenraam nog de vorm van de boogdeuren zien. Dit hebben ze bij de herbouw weggelaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten