donderdag 30 september 2021

Eindstreep: september 2021


In de afgelopen dagen heb ik meermaals contact gehad met Mark over de vele singles die op me wachten. Zojuist lees ik dat hij voor 150 pond aan singles op de post heeft gedaan. Okay, dat is ook goed. Ik had verschillende plannen en eentje daarvan is om eerst de 'dure' singles eens af te rekenen. Het wordt echter weer een 'mixed  bag' en daar hou ik ook wel van. De 'Eindstreep' herinnert me ook aan het feit dat ik morgen een single moet ophalen bij het postkantoor. Ik heb zaterdag al een briefje gekregen maar dan is het té druk in het postkantoor. Ik besluit later eens terug te komen. Ik geloof dat agentschappen niet zo erg strikt zijn dat ze op de zevende dag het pakket terug sturen, maar morgen is het een week. Verder verwacht ik drie singles uit Oostenrijk. Dit zijn heruitgaven van een paar jaar geleden die ik bijna had gemist! Verder is ook een tweede van Izipho Soul op de post gegaan en kan Leroy Allen elk moment worden verstuurd. Pama International is definitief een gesloten boek, daar ga ik geen energie meer in stoppen. Ik heb deze maand maar liefst 102 singles gekocht en daarbij reken ik dan niet de vijf die nog onderweg zijn.

Er zijn totaal 28 'dubbele' singles. Daarbij zitten ook afwijkende persingen en heruitgaven (Old Gold) van titels die ik al anders heb. Er zijn tien singles die de oversteek hebben gemaakt naar de Blauwe Bak en en de resterende 64 singles zorgen voor het merendeel voor de top tien van deze maand. Alleen Roberta Flack staat tegenwoordig in de Blauwe Bak.

1. Did You Ever Have To Make Up Your Mind - The Lovin' Spoonful

2. Feelin' That Glow - Roberta Flack

3. Love Is A Wonderful Colour - Icicle Works

4. Down The Hall - The Four Seasons

5. Bigmouth Strikes Again - The Smiths

6. Doot Doot - Freur

7. Drowning In Berlin - Mobiles

8. Just You'N'Me - Chicago

9. Little Red Rooster - The Rolling Stones

10. Captain Of Her Heart - Double

Geen opmerkingen:

Een reactie posten