donderdag 30 september 2021

Als één bericht over de dam is...


Gisteravond heb ik geen inspiratie om een bericht te schrijven en ik stel het uit tot vanmiddag. Niet wetende dat ik vrijwel de hele dag in bed zal liggen en nog altijd een knallende hoofdpijn heb. Omdat ik ook nog aandacht moet besteden aan Soul-xotica heb ik vanavond 'Late Night Love' laten schieten en begin over een uur met 'Afterglow'. Eigenlijk zou ik gisteren 'Het zilveren goud' moeten doen. Voor de platen maakt het niet uit want deze zijn allemaal vóór september 1996 gekocht. Die kunnen desnoods ook in november. Het verhaaltje past even goed bij oktober 1996 en ook daar is geen man over boord. Het betekent echter wel dat ik nog altijd een bericht achterop schema lig. Ik kies vanavond voor een foto van een maand geleden. Het is de stuw over de Vecht. Een fietsdag met gemengde gevoelens. De zon is de grote afwezige gedurende deze dag, hoewel het desondanks zomers warm is. Ik heb ook wel eens meer genoten van een fietstocht dan deze. Bij de stuw is de tocht nog maar nét begonnen, hoewel ik dan al op één lijn met Dalfsen en Zwolle zit. Straks krijgen jullie de 'Eindstreep' van mij en morgen met frisse moed beginnen aan de nieuwe oktobermaand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten