dinsdag 31 augustus 2021

Eindstreep: augustus 2021


Moet ik het nog hebben over Pama International of Drama International zoals ik de band inmiddels noem? Nou vooruit, de maandelijkse update. Ik heb wéér een mail gestuurd en expliciet gereageerd onder een Facebook-bericht, maar he-le-maal niets. Zou de groep nu besluiten om me de volledige discografie te schenken, dan kunnen ze deze ergens in stoppen waar de zon niet schijnt. Ik ben er klaar mee en hoef de plaat niet meer (als die inmiddels ook niet is 'uitverkocht'). Ik ga nog een paar pogingen doen om het geld terug te krijgen maar ga me er verder ook niet over opwinden als het niet gebeurt. De schade is gering gebleven maar ik besteed het liever aan muzikanten die hun zaakjes wel serieus nemen. Aan de optimistische kant heb ik verschillende redenen om uit te kijken naar de volgende maand want er zijn nog een paar plaatjes onderweg. Ten eerste is dat Leroy Allen waarvan de single pas volgende maand uitkomt als de perserijen weer op schema zijn gekomen. Komende vrijdag verschijnt de nieuwste aanwinst voor Izipho en deze staat eveneens in de bestelling. Afgelopen zaterdag zijn drie singles in Engeland op de bus gegaan van een 'oude bekende' als dealer. Die zullen hopelijk voor het weekend arriveren?

Ik tel ongeveer zestig in totaal en dat is inclusief de vijf die onderweg zijn. Van de overige 55 singles zijn er acht die niet meedoen in de 'Eindstreep' omdat ze dubbel zijn of upgrades. De meeste komen uit de partij van gisteren. De Gele Bak wint deze maand met 28 singles tegenover 19 voor de Blauwe Bak. De top tien zou er dan als volgt uit komen te zien.

1. Need To Be Loved - Erwin Bouterse & Roetoe

2. I Can't See Me Without You - The Impalas

3. Backstage - Gene Pitney

4. Given My Life - The Mighty Whites

5. I'm Gonna Do All I Can - Ike & Tina Turner

6. Listen To Your Father - Feargal Sharkey

7. How Deep Is Your Love - Bee Gees

8. Tribute To A King - William Bell

9. We're In Love - The Decisions

10. By The Time I Get To Phoenix - Billy Stewart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten