maandag 31 mei 2021

Eindstreep: mei 2021


Er is wel wat veranderd in de afgelopen jaren. Zo kon ik eerder moeiteloos aan het einde van de maand een 'Eindstreep' doen, maar nu doen platen er langer over om in Uffelte te arriveren. Dat maakt dat ik vandaag bijvoorbeeld nog met heel veel singles van april zit, terwijl ik daar met gemak zonder zou kunnen. Enfin, ik ga straks even een kijkje nemen voor een top tien. Als ik het goed heb wacht ik op dit moment nog op twee singles van Record Shack. En dan is er natuurlijk nog de single van Pama International welke deze maand dan toch eindelijk zou moeten verschijnen. In dat geval heb ik de plaat al in januari besteld en betaald.

In de maand mei heb ik totaal 42 singles gekocht waarvan twee nog geleverd moeten worden. Van Mark heb ik er precies veertig. Verder heb ik nog de 19 van Rarenorthernsoul, de 6 uit Zweden en de single van The Web. De laatste zou qua prijskaartje bovenaan moeten staan, maar uiteindelijk is er nog een andere single welke meer impact heeft gemaakt. Alle veertig singles van Mark zijn voor de Blauwe Bak en ik tel geen dubbele exemplaren. Bij de singles van april zijn twee die ik dubbel heb (Dusty Springfield en 'Keep On Running' van Spencer Davis Group) en die doen dus ook niet mee voor de top tien. De top tien ga ik nu uit de losse pols samenstellen. Ik zie jullie morgen terug voor een 'Classic Week Spot' voor de variatie waarbij ik voor eens tien jaar terug in de tijd mag.

1. Cross That Bridge-Simtec & Wylie

2. The Same Old Me-The Web

3. Oh Me Oh My-Mike James Kirkland

4. Why You Wanna Treat Me The Way You Do-The Hyperions

5. I'm The One-Mel & Tim

6. We Try Harder-Kim Weston & Johnny Nash

7. Baby It's You-Smith

8. You Turned My Whole World Around-Black Ivory

9. I Owe You Love-Ronnie Miller

10. Can I Get To Know You Better-The Turtles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten