dinsdag 9 maart 2021

Zes over elf


De verkiezing van de Week Spot stel ik nog even uit tot morgen en ik weet niet of ik dan met een aflevering van 'Het zilveren goud' kom of de eerste 'Singles round-up' van deze maand. Het zijn allemaal verrassingen morgen, ook voor mij. Om even snel een bericht in te halen, maak ik gebruik van de andere foto die ik vorige week zondag heb genomen. Omdat de zon nogal fel schijnt maak ik gebruik van een kijkvenster in de vogelkijkhut Holtveen. Volgens de Fietsersbond valt het nog onder Dwingeloo, maar ligt kilometers buiten deze plaats. Het is aan het stuk Commissaris Cramerpad tussen Spier en Kraloo. Dat laatste is dan weer Kraloo nabij Pesse want er is ook een buurtschap bij Ruinerwold dat zo heet. Ik ben absoluut geen vogelkenner en dus heeft het voor mij weinig nut om hier buitensporig lang te staan. Ik neem aan dat er best enkele unieke vogelsoorten zijn te vinden in dit gebied. Het is een kwestie van klik-klak en snel weer op de fiets verder richting Ruinen. Het helpt me vanavond om weer op schema te komen want morgen de Week Spot en een tweede bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten