woensdag 31 maart 2021

Eindstreep: maart 2021


Eigenlijk is het best wel eens leuk geweest om een maandje drukker te zijn met de Gele dan met de Blauwe Bakken. Ik heb immers nog genoeg plaatjes die ik nog eens wil hebben maar waar ik nooit aan toe ben gekomen. Toch ligt inmiddels ook weer een flink stapeltje te wachten bij Mark en daar zal ik binnenkort ook even schoon schip moeten maken. Het is dus voor herhaling vatbaar. Bovendien is de Blauwe Bak qua aantallen deze maand wederom de winnaar. Laat me maar snel verder gaan met de statistieken en dan de top tien van deze maand.Ik begin vrijdag, naar alle waarschijnlijkheid, met het publiceren van de Top 45 die ik ook nog steeds moet samenstellen. Ja, we krijgen het morgen even druk!

In totaal trek ik voor twintig singles de portemonnee in deze maand. Eentje daarvan is nog onderweg en reken ik dus niet mee in deze aflevering. Verder moet ik nog een paar maanden wachten op de single van Pama International. Intussen heb ik al wel de nieuwste Cannonball en de vijf singles uit 'Divine Funk' erbij gekregen. Ik heb dus totaal vijfentwintig singles waaruit ik kan kiezen. Zestien voor de Blauwe Bak, acht voor de Gele Bak en eentje die als 'dubbel' reken. Dat is dan 'Baby Come Back' van The Equals en deze doet niet mee voor de top tien. De top tien moet na lang beraad er als volgt uit zien:

1. Rainbow Chaser-Nirvana

2. See Emily Play-Pink Floyd

3. Back Home-Cuby & The Blizzards

4. Remember Who You Are-Sly & The Family Stone

5. Troubles Of The World-Christian Harmonizers

6. Just When I Needed You Most-Barbara Jones

7. Rubberneckin'-Elvis Presley

8. I Don't Want To Be Alone-Allen Gauff Jr. & His Combo

9. Days Are Just Like People-Zella Jackson

10. You Don't Have To Tell Me-The Walker Brothers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten