dinsdag 16 maart 2021

Voorwaarts lig!


Het is en blijft een fraaie foto en het brengt erg prettige herinneringen naar boven. Ik heb zojuist kort het uitstapje genoemd naar het Doldersummerveld en dit is de foto welke prijkt boven het bericht 'Duizendmijlslaarzen'. Ook een fraai excuus om de Pioneer weer eens te tonen in betere tijden. Het ding staat inmiddels bijna twee jaar stil, maar zou dit jaar toch weer eens de weg op moeten gaan. We gaan binnenkort met de zaak verhuizen naar een ander pand en hopelijk ook met betere parkeerplaatsen voor de fietsen. In de huidige opstelling en met de onverschilligheid waarmee sommige bezorgers omgaan met andermans' fietsen zou ik de Pioneer niet willen hebben staan. Alles wat ik verlang is een plek waar ik de fiets kan neerzetten en waar deze aan het einde van de dag nog precies zo staat. Dat is op de huidige plek altijd maar weer een vraag en dus denk ik dat ik de Pioneer niet zou hebben gebruikt als die wel rijvaardig was geweest. Als alles naar wens gaat, moet ik het dit jaar toch maar eens van het restant vakantiegeld doen dat ik nog ga ontvangen. Er zal onderhand meer aan moeten gebeuren dan alleen ketting en tandwielen...Het Doldersummerveld is een omgeving waar ik niet dagelijks kom, maar waar ik desondanks fraaie fietsherinneringen aan heb. De laatste 'lange' fietstocht met de Multicycle gaat eveneens door dit gebied. We hebben het dan over september 2016 en één van de laatste hete dagen van het jaar. Morgen vervolg ik met de kersverse Week Spot en 'Het zilveren goud' als ik niet al te lang blijf hangen op de nieuwskanalen van de verkiezingen. Het zou niet hoeven want de uitslag krijgen we niet eerder als in het weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten