zondag 7 november 2021

Blad voor de mond


'The Big One' zit er weer op en eigenlijk had ik wel verwacht dat ik intussen normaal was blijven publiceren. Dat is dus anders gelopen... De livestream is flink lastig op tijden dat ik eigenlijk een beetje wil ontspannen en na de 'aftershows' heb ik het wel gehad. Zo ook nu. Ik heb niet meer de moed om een 'Singles round-up' te doen of 'Het zilveren goud'. Evenmin één van de andere rubrieken welke beslist weer eens aan bod moeten komen. Zo heb ik besloten deze week in ieder geval eens over te slaan qua platen kopen, dat scheelt meteen weer berichten! Ik kijk even in mijn fotoarchief en vind daarbij twee fotomomenten welke ongeveer 'zoveel' jaar geleden zijn. Beide zijn genomen op 5 november. Op 5 november 2017 maak ik een wandelingetje over Holtinge. Doordat het een beetje grijs is, zijn de foto's niet overtuigend maar ik kan me de dag nog als gisteren herinneren. Vijf jaar geleden wil ik een foto maken van de plataan met het ene blaadje dat tot eind november is blijven hangen als allerlaatste aan de boom. In eerste instantie hou ik de camera té laag en dat resulteert in de bovenstaande foto. Met een klein tapijtje van bladeren. Dat ziet er nu wel anders uit want ik moet morgen of dinsdag echt de tuin weer even bladvrij maken. De egel heeft immers een doorgegroeide klimop tot zijn beschikking dus voor hem hoef ik de bladeren niet te laten liggen. Je moet ze ook weer niet teveel verwennen... Morgan ga ik met frisse moed verder met de 'Singles round-up'!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten