woensdag 6 oktober 2021

Week Spot: Jaibi


Een klein beetje een verandering van plan. Tot mijn grote verrassing is vandaag het pakket van Mark gearriveerd. Gewoon in de brievenbus en niks geen kosten in rekening. Verder zijn ook drie singles van Record Shack binnengekomen en wacht nu nog één pakket op het postkantoor. Dat kan wel eens een andere Engelse order zijn? Ik heb tot vanmiddag 'Let Me Love You' van Kenyatta in gedachten omdat het Epsilon-label mooi midden in de show van zaterdag valt. Met extra labels en titels toegevoegd, valt dit een stuk later uit en kijk ik opnieuw naar de lijst. Ik ben een paar weken geleden al van plan om de laatste aanwinst van Jaibi tot Week Spot te maken, maar ja... ik heb in april of mei al 'You Got Me' als Week Spot gehad en daarbij alles opgeschreven wat ik ben tegengekomen over de artiest. Ze valt echter wel midden in de show van zaterdag en dus wordt dit een heel kort bericht. Vanaf morgen kan ik aan de bak met de 'Singles round-up' want buiten de soul-platen om heb ik vanmiddag ook nog vijfendertig in Meppel gekocht. Dit omdat ik de Engelse zendingen pas volgende week had verwacht. De Week Spot van deze week is één van Dave Godin's ultieme favorieten: 'It Was Like A Nightmare' van Jaibi. Het is opgenomen in 1967 maar pas in de nieuwe eeuw op single uitgebracht. Zie voor het bericht over Jaibi bij 28 april van dit jaar en roep nog maar eens 'hoera'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten