zondag 31 oktober 2021

Eindstreep Blauwe Bak: oktober 2021


De ambitieuze plannen zijn de ijskast in gegaan mede vanwege de niet erg fraaie weersvoorspellingen. Ik moet eigenlijk nog wel even naar de winkel en wellicht dat ik straks nog even ga wandelen. Om vanavond niet in verlegenheid te komen met een dubbel bericht ga ik me eerst buigen over de Blauwe Bak-singles uit de 'Eindstreep'. Het totaal van oktober 2021 zal ik vanavond even moeten vaststellen want ik heb vanmiddag alleen de Blauwe Bak-singles gescheiden van de 'algemene' singles. Het aantal dubbele singles bereken ik eveneens vanavond hoewel daar ook Blauwe Bak-upgrades bij zitten. Op dit moment verwacht ik maar liefst drie singles op het Cannonball-label en twee van Izipho. Bovendien heb ik deze maand twee bestellingen geplaatst bij Cannonball voor singles die waarschijnlijk in december gaan uitkomen. Daarbij hou ik graag een slag om de arm want het label heeft sinds de corona regelmatig te kampen met problemen met de perserij. Bovendien reken ik drie singles uit eind september bij deze 'Eindstreep' en dat resulteert onder andere in de nummer 1. Voor de rest zijn er deze maand 43 singles bij gekomen voor de Blauwe Bak. Als ik daaruit een top tien moet samenstellen, dan ziet deze er als volgt uit.

1. I Don't Think I'll Ever Love Another - The Darling Dears

2. Someday - The Tempests

3. Keep On Keepin' On - N.F. Porter

4. Where Is The Love - Roberta Flack & Donny Hathaway

5. Got To Find My Baby - James Gadson

6. A Little Bit Of Soap - The Exciters

7. Sudden Stop - Percy Sledge

8. Mr. Tambourine Man - Con-Funk-Shun

9. Things Won't Be Bad Always - Mike & Bill

10. If It's All The Same To You Babe - Luther Ingram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten