maandag 30 november 2020

Eindstreep: november 2020


Zo. Dat was een hele inhaalslag, maar nu staan er wel dertig berichten voor november. Als ik even goed mijn best doe, kan december een stuk eenvoudiger worden. Ik schrijf anders ook vaak de berichten van de Blauwe Bak Top 100 vooruit zodat ik ze op de bewuste dag alleen maar hoef te publiceren. Nu ga ik dan het vierde lijstje maken van deze dag en de Blauwe Bak Top 100 stel ik nog even uit. Ik wil immers ook nog wel iets anders vandaag dan lijstjes maken... Tot slot het overzicht van de singles van november 2020.

Ik heb vanmiddag een automatische mail ontvangen van Cannonball dat de verse single van Amaj is geperst, na een week te zijn uitgesteld, en dat de platen elk moment in Cheltenham in Engeland kunnen arriveren. Dat betekent dat ze nog deze week op de post gaan. Het betekent voor de 'Eindstreep' dat twee bestellingen nog niet binnen zijn. Jay Machine Stovall is daarentegen wel binnengekomen en deze single heb ik in augustus afgerekend. Amaj en een andere Tesla Groove zijn trouwens nog van oktober. Ik heb totaal zestien singles van de kringloopwinkels in Meppel en Jay Machine Stovall voor de 'Eindstreep'. Chain Of Fools is helemaal opgenomen in de Blauwe Bak-koffer nu ik heel veel van de plaat ben gaan houden. Ik ben zelfs van plan om een beter exemplaar aan te schaffen. Percy Sledge is voor de b-kant in de reserve-Blauwe Bak gekomen. Dat zijn dus drie singles voor de Blauwe Bak en veertien voor de algemene verzameling. Geen dubbele singles deze maand. Volgende maand waarschijnlijk weer een dubbele 'Eindstreep', maar vanavond slechts een top tien.

1. Eyes Without A Face-Billy Idol

2. Change-Chain Of Fools

3. Why-Jay Machine Stovall

4. Bonnie Came Back-Duane Eddy, His Twangy Guitar & The Rebels

5. My Christmas Wish-Percy Sledge

6. Just Walkin' In The Rain-Johnnie Ray

7. Goody Two Shoes-Adam Ant

8. N'Avoue Jamais-Guy Mardel

9. Bad Boy-Miami Sound Machine

10. And The Clouds Were Coming By-D.C. Lewis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten