dinsdag 16 juni 2020

Cliffhanger voor 'Het zilveren goud'


Morgen (woensdag) ga ik me buigen over een Week Spot en de laatste aflevering van 'Het zilveren goud' over juni 1995. Ik ga het dan in het verhaaltje hebben over 'een moordwapen op twee wielen' en het lijkt me wel aardig om daar een foto van te gebruiken. Echter... voor 'Het zilveren goud' beeld ik toch liever de singles af die ik ga behandelen. Zo ga ik een beetje speuren op Google en kom meteen deze fotoserie tegen. Een brok in de keel, want... het is feitelijk een prachtig apparaat als die in een nieuwstaat verkeert zoals deze. Ik denk dat de waarde van zo'n Kreidler B1 'eitank' uit 1965 ook snel een paar duizend euro zal zijn en dan kun je voor driehonderd ouderwetse guldens niet veel verwachten? Ik heb het ding ongeveer drie weken in mijn bezit en kan daar een boek over schrijven. Dat ga ik niet doen, maar wel een verhaaltje over mijn perikelen in 1995 met de Kreidler.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten