maandag 22 mei 2017

Ligbui



,,Kom op, je bent al een tijdje niet meer op de foto geweest". Het is, schat ik zo, alweer een paar weken geleden sinds de Pioneer voor de laatste keer te zien was op Soul-xotica. Deze foto heb ik woensdagavond gemaakt nadat ik was thuis gekomen van het werk. Vanaf Havelte heeft de teller de totale kilometers weer gegeven, want het is het moment voor een feestje. Het feestje heet '7500 kilometers' en op het moment van schrijven zijn we dicht in de buurt van de 7600, want 'zo gaan die dingen nu eenmaal'. Ik heb weken uitgekeken naar mijn vakantiegeld omdat ik hiervan de fiets zou laten opknappen. Nog even geduld. Mijn werkgever betaalt niet eerder uit dan begin juni. Ik hoop voor het weekend nog wel nieuwe remblokjes te kunnen hebben, want het wordt steeds lastiger om tot stilstand te komen met het scheurijzer. De rest moet het dan nog even twee weken zien uit te houden. Omdat ik al een bericht achter op schema lag, vind ik dit een goed excuus om een fotootje te plaatsen van het ligplezier. Straks een 'Raddraaier' en het liefste eentje die ik niet zo abrupt tot einde breng als zaterdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten