woensdag 30 september 2015

herfstbui: The Kinks



Het was te verwachten... Ik heb net de Skype-verbinding met de Wolfman-studio verbroken en ben daarmee vier uren non-stop opgesloten geweest in een chaos van stemmen. Vanavond waren we, op zijn meest, met negen mensen tegelijk aanwezig. We hebben de 'Hokey Cokey' gedaan in de stijl van de Swedish Chef en bovenal heel veel lol gemaakt, vooral als de luisteraars genoten van een muzikaal intermezzo. Het is echter de laatste van de maand en ik wil graag de maanden compleet hebben, maar feitelijk ben ik doodop en moet om half zeven alweer uit bed om te gaan bezorgen. De Week Spot vergt teveel huiswerk en daar voel ik me op dit moment niet fit voor en dus besluit ik deze maand met een variatie op de 'hoesbui': Een herfstbui met een fraai fotohoesje van The Kinks. Morgen weet ik ook niet goed of ik aan publiceren toe kom, waarschijnlijk wordt vrijdag een dubbel bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten