zondag 6 september 2015

tweeduuzend



Vreemd als het is, maar ik weet nog steeds het moment helemaal voor de geest te halen. Mijn vorige Blogspot-blog is ingeslapen, maar ik heb in die tijd wel ervaren dat dit het beste adres is voor een blog. Onbeperkte mogelijkheden met het uploaden van foto's, iets waar ik op andere adressen altijd in de knel kwam. Sterker nog: Je kan je volledige blog vol plempen met video's, mp3's en wat dies' meer zij, maar daar heb ik nooit wat voor gevoeld. Een blog is vooral tekst en dat streef ik vanaf het begin na. Een passende illustratie geeft het nét dat beetje extra. Ik zit op een dinsdagmorgen singles te draaien, singles die ik heb gebruikt bij het optreden op Nieuwjaarsdag in het Steenwijker café Het Pandje. Plots wil ik het gevoel bij één van de singles delen: Dat is 'Who Do You Love' van Juicy Lucy. En zo begin ik met Soul-xotica. De naam bedenk ik ook ter plekke. In het begin is de discipline van een blog ver te zoeken, maar dat verandert na een maand. Zeker als ik één volger krijg. Maar... dat ik het ooit zou schoppen tot het tweeduizendste bericht? Nee, zelfs duizend of honderd was al een mijlpaal. Hier is-ie dan toch: Bericht nummer 2000. Meer valt er eigenlijk ook niet te zeggen en gezien ik morgen een hele lange en drukke dag krijg, vier ik het 2000e bericht met een enkele alinea. Tot morgen, want we gaan vrolijk op weg naar 2500!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten