zondag 10 november 2013

ver-hoes-bui



Zelf ga ik voorlopig even niet meer verhuizen, maar een goede vriendin gaat dat morgen wel doen. Omdat ik geen uitzendingen bij Wolfman had, kon ik haar vandaag en gisteren helpen met inpakken. Wederom een vreemd weekend, zo zonder de radio. Het begint al zo'n vaste gewoonte te worden. Morgenavond mag ik dan toch nog even de twee uren 'From The Catacombs' waarnemen, maar nu ben ik eigenlijk best een beetje gaar. Straks maar wat slapen en morgen maar eens de Schijf van 5 bekijken. Omdat het inmiddels maandagmorgen is, is dit hoesje erg toepasselijk voor Marianne. Ik heb persoonlijk een beetje een hekel aan het liedje, maar voor een verhoesbui is dit toch een hele mooie titel. Tot morgen na 'From The Catacombs', dat is tussen elf en één op Wolfmanradio.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten