dinsdag 26 juni 2012

hoesbui voor het goede doel


Ik ben druk met de voorbereidingen voor de Blauwe Bak Top 40 2012 kwartaal 2. Dat is inderdaad een hele mond vol, maar ik heb het vandaag al een paar maal over de tong laten gaan. Ik heb zojuist de eerste podcast opgenomen, ga straks de Top 20 doen. Deze twee zullen, naar verwachting, vrijdagavond beschikbaar worden. Verder ben ik ook al begonnen aan de twee berichten voor donderdag, dus er komt nog voldoende schermvulling de komende dagen! Om jullie als volgers toch niet helemaal met lege handen te laten zitten, hierbij de 'avatar' van mijn eerste volger. Geen fotohoesje, maar toch genoeg om even een minuutje naar te kijken! De artiesten die afgebeeld staan op het hoesje staan niet in de Blauwe Bak Top 40, dus daar is verder geen connectie bij. Verder presenteer ik hierbij de nieuwe Soul-x-rated met 17 plaatjes uit de 'bubbling under', inclusief de tune-of-the-week. En vergeef me alstublieft dat gebral over 'Zoom' bij de Fatback Band! http://soulx1975.podomatic.com/entry/2012-06-26T08_43_41-07_00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten