zondag 4 februari 2024

Beeld uit het verleden: 4 februari 2018


Het is niet meer tot een buitenactiviteit gekomen want op het moment dat ik de koffie op heb, begint het te regenen. Jammer maar helaas! In plaats daarvan ben ik aan de slag gegaan om singles terug te plaatsen in de soulkoffers en dat is ook zo'n karweitje dat wel eens wil blijven liggen. Zes jaar geleden is het eveneens niet het mooiste weer van de wereld maar nog altijd goed genoeg voor een rondje op de Pioneer. Ik herinner me de middag als guur. Niet heel veel wind maar wel koud aan de vingers. Het gaat over Wittelte de bossen in van Dwingeloo. Ik fiets een beetje doelloos en maak een zeer onnodig rondje. Ik heb blijkbaar iets meegenomen om te eten. Of ben ik eerst toch nog bij de Albert Heijn in Dwingeloo geweest? Dat kan ook zomaar zo zijn. Ik weet niet of ik er in 2018 een bericht aan heb gespendeerd maar heb in ieder geval geen zin om terug te bladeren. Gewoon de foto en de herinnering aan de zondag van zes jaar geleden. Ik hou pauze onder de schotel van Dwingeloo. Daarna fiets ik eigenlijk hetzelfde stuk als dat ik twee weken geleden heb gedaan. Richting Pesse en dan het Burgemeester Cramerpad op. Ik weet nog te herinneren dat dit nog niet helemaal schoon is van sneeuw en ijs en dat ik desondanks met een gangetje van zesentwintig erover heen daver. 'Verstandig worden' heb ik dan andermaal uitgesteld tot 2019 maar staat anno 2024 nog altijd op de 'bucket list'. Voorbij Engeland ga ik zelfs langs de molen en door het donkere bos. Wat een moed! Ook dit levert geen spectaculaire kilometerstand op maar op zijn minst heb ik mijn neus buiten de deur gestoken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten