woensdag 19 april 2023

Week Spot: The Regime


Hij zou het vorige week al worden. Toch probeer ik ook bij de keuze van de Week Spot een beetje afwisseling te houden tussen oud en nieuw en de week ervoor had ik net de vrij recente single van Aaron Frazer gehad. Nu wil ik dan The Regime als Week Spot hebben en qua bericht is dat een makkie. De vorige single, 'Never Gonna Stop' is in 2020 al Week Spot geweest en dat bericht kunnen jullie vinden bij 11 november 2020. Daar ben ik al wat dieper in gegaan op het Australische collectief en bij mijn weten zijn er niet heel veel nieuwe wapenfeiten bij gekomen. De presentatie van de Week Spot van deze week is dus niet meer dan een foto met een kort bijschrift. De Week Spot is deze week 'Be A Lover' van The Regime uit 2023.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten