zaterdag 29 april 2023

Verjaardags(kn)uffelt(j)e


De laatste dag van de maand is aangebroken en ik lig drie berichten achter. Vandaar dat ik het ga oplossen met een foto voor vandaag. Het wordt een overgebleven foto van de wandeltocht op eerste paasdag. Ik denk dat het de foto wordt bij de molen van Ruinen. Vandaag wellicht nog een buitenactiviteit met een corresponderend verhaaltje en dan tot slot de 'Eindstreep'. Ik heb tot nu toe nog drie singles over die ik nog niet in de 'Singles round-up' heb gehad, maar drie vind ik een beetje schamel. Die blijven dus even liggen want ik verwacht volgende week meer singles. Nu dus een foto van een paar weken geleden toen het ook bijna net zomer was. Vandaag belooft eveneens zo'n dag te worden evenals gisteren. Ik hoef niet aan het werk en besteed een deel van de tijd in de tuin. Het gras is gekortwiekt, een stukje klimop voor mijn deur opgeruimd en ga waarschijnlijk maandag de plataan onder handen nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten