vrijdag 23 augustus 2019

En gaan!



De nacht is niet onaardig verlopen. Ik heb toch wel drie uren geslapen... Dat is veel voor een gemiddelde vakantie en dat geeft de garantie dat ik vannacht als een os zal slapen. Ik heb de wekker op acht uur staan maar om zeven uur ben ik klaarwakker. Eerst maar even douchen en nu aan de koffie. Het laatste spul is ingepakt en moet nu bijna drie uren tijd doden. Ik pak de twintig over elf bus zodat ik niet meer dan een kwartier in Assen hoef te wachten. Ik ben dan twee uren later in Sleen. Als de tent staat, ga ik meteen weer op de bus naar Emmen. Hopelijk geeft dat volgende week resultaat in een 'Singles round-up'. Het is de vijfde zomer dat ik naar Sleen ga en ik besluit even crea-bea te doen met de foto's die ik destijds op Soul-xotica heb gebruikt. Let eens op de foto links bovenaan. Wat klopt daar niet? Euh... ik heb de buitentent binnenstebuiten waardoor de stangen zichtbaar zaijn. Dat heb ik de derde dag hersteld. In 2015 ben ik trouwens met de Multicycle in de trein gekomen. In 2016 en 2018 heb ik gezelschap van de Pioneer en in 2017 huur ik de fiets van de camping. Ik heb begrepen dat het nieuwe eigenaars heeft gekregen en ook de beschrijving van de fietsen duidt op iets moderner spul dan de Puch uit 2017. Ik ga niet torsen met zadels, ik ga het wel redden de komende dagen! De vooruitzichten maken dat ik denk dat het geen vette vakantie voor de kilometers gaat worden. Té heet voor dergelijke inspanning. Ik ben dan ook vooral op vakantie om te 'onthaasten'. En om te ontspannen. Ik verwacht dat ik woensdag óf donderdag weet thuis ben en dan kunnen jullie foto's, berichten, 'Singles round-up', Week Spot en 'Het zilveren goud' tegemoet zien! En geniet vooral van het mooie weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten