zaterdag 31 augustus 2019

Eindstreep: augustus 2019



Ik sta gistermiddag op het punt om de datum van vandaag in te vullen op het treinkaartje als ik een bericht krijg van W. Of we het bezoek aan Leiden toch op een andere dag kunnen plannen? Gelukkig kan ik het nog ongedaan maken en zo heb ik opeens een vrije zaterdag voor me liggen. Ik heb hier hoogst persoonlijk een legendarische middag van gemaakt en daarvan zal ik jullie morgenavond deelgenoot maken. Rest me nu alleen nog de 'Eindstreep' voor augustus en dan snel naar bed. Het is immers een enerverende middag geweest en ik verlang erg naar mijn bedje. In totaal vind ik deze maand 47 singles en een 12". Die laatste komen we echter in dit overzicht niet tegen. Veertien van de zevenenveertig zijn voor de Blauwe Bak en ik tel zes singles die ik al eerder in de bakken had staan. Dat zijn ook de afwijkende persingen en die doen ook niet mee in de top tien. Bij een eerste schifting kom ik op negen kandidaten en met een 'wildcard' voor de nummer 10 kom ik dan tot de volgende top tien.

1. Twelve Thirty-The Mamas & The Papas

2. Fool-Al Matthews

3. In Love Forever-The Whispers

4. Your Turn To Cry-Betty Lavette

5. Lady-Wayne Wade

6. The Love I See Now-Johnny Davis

7. Sweetest Smile-Black

8. Waterloo Road-Lionel Morton

9. Ain't No Mountain High Enough-Diana Ross

10. Recipe For Peace-Bobby Patterson

Geen opmerkingen:

Een reactie posten