donderdag 28 februari 2019

Eindstreep: februari 2019



Ik hou het vanavond erg kort. Ik heb net 'Afterglow' afgesloten en dat is, ondanks het ontspannende karakter van de show, altijd flink een inspanning. Ik doe na afloop van de show het liefste het verstand op nul en laat me vermaken door Youtube-video's waarbij ik niet teveel hoef na te denken. Nu heb ik hetzelfde verlangen. Ik heb zelfs zo weinig zin dat ik de eigenlijke nummer 1 op 2 zet zodat ik geen foto hoef te maken van de eigenlijke single. Toch sta ik helemaal achter de top tien die ik heb samengesteld uit de boodschappen van afgelopen maand.

Het zijn het dus 21 singles geworden. Vier daarvan heb ik 'dubbel' en eentje daarvan staat tegenwoordig in de Blauwe Bak. Dan heb ik het uiteraard over The Supremes en de Week Spot. Voor de top tien doet deze niet mee. Verder staan Combo Juveniles, The Equals en Howard Tate in de Blauwe Bak. Als ik een top tien moet maken met favorieten dan ziet de lijst als volgt eruit. Olivia Newton-John moet ik al wel eens hebben maar staat nog niet in de database op de computer en dus gun ik dit plaatje de tiende plek.

1. Love Really Changed Me-Spooky Tooth

2. Never Leave Me Lonely-Combo Juveniles

3. Give Love A Try-The Equals

4. Radio-Supersister

5. Half A Man-Howard Tate

6. The Ballad Of Lucy Jordan-Marianne Faithfull

7. For Yasgur's Farm-Mountain

8. Tears In The Wind-Chicken Shack

9. Green Light-The American Breed

10. A Little More Love-Olivia Newton-John

Geen opmerkingen:

Een reactie posten