dinsdag 5 februari 2019

Inhaalmanoeuvre



Ik ontdek gisteravond dat mijn dampvloeistof bijna op is. Bovendien ben ik vrijdagmiddag bij het tankstation geweest waar ik in november de Vaporesso heb gekocht. Dat gaat meteen een bestelling plaatsen voor coils! Ik ben zondag lekker binnen gebleven hoewel het toen uitstekend fietsweer is geweest. Maandag is wat dat betreft huilen met de pet op! Vanmiddag lijkt het weer even aangenaam als zondag en omdat ik écht niet kan wachten tot morgen met de vloeistof, fiets ik deze middag naar Meppel en terug. Inclusief de nieuwe coil voor de Vaporesso. Ik heb de tweede coil in december 'verknald' met de vloeistof die ook voortdurend mijn Justfog-coils onbruikbaar maakt na drie dagen en nu kan ik de 'Zippo-look-a-like' weer optimaal gebruiken met een meer 'vriendelijke' vloeistof. Is de fietstocht voer voor een 'Horizontaal zeven letters'? Nee, het is meer een 'boodschapje' en doordat ik om zeven uur de radioshow heb, kan ik de tocht niet verder uitbreiden. Heenweg ga ik langs Havelte, Eursinge en Veendijk naar Nijeveen. Ik ben voor de gelegenheid eens door de Julianastraat gefietst. Daar wordt het terrein bouwrijp gemaakt. Vanaf het tankstation ga ik naar Ruinerwold en de Dr. Larijweg af. Dan via de Madeweg richting Uffelte hoewel ik halverwege besluit een stukje om te fietsen. Toch laat ik Rheebruggen links liggen. Het aantal kilometers weet ik niet. Het is een stukje dat ik geregeld fiets vanuit het werk met uitzondering van het laatste 'bochtje'. De foto dateert van vorige week zondag. Deze is genomen bij de brug naar Rogat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten