maandag 4 januari 2016

Een kattenbelletje



Ik had gisteravond niet meer de fut om te publiceren en dus lig ik een dag achter. Dat betekent dat ik vandaag dubbel ga publiceren. Straks weer eens kijken bij het 'Raddraaien', want dat is inmiddels een tijdje geleden. Het eerste bericht is kort, maar zeer de moeite waard om te vertellen. Ik heb oudejaarsdag geschreven dat ik niet heel fijn het nieuwe jaar zou in gaan, vanwege de spanning of ik het werk zou kunnen houden of niet. Welnu, vanmiddag heb ik het bericht gekregen dat het postbedrijf me heeft aangenomen. Een deel van de onzekerheid is op deze manier verdwenen. Het huis is een zaak van later. Het is inmiddels flink koud, maar ik krijg wonderwel de woonkamer nog warm. Boven vriest het bijna op de slaapkamer en dus is het absurd hoeveel lagen ik aan trek voordat ik ga slapen onder niet misselijke stapels dekbedden. Hoewel ik niet echt uit kijk naar het 'slepen met spullen', kijk ik wel uit naar een huis waar het behaaglijk is op de slaapkamer. Of waar je rustig een potje kan koken in de keuken zonder dat je staat te klappertanden bij het fornuis. Het belangrijkste is nu dat ik in mijn werk kan blijven en dat geeft erg veel rust!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten