donderdag 8 november 2012

hoesbui: Marvin Gaye


Terug van weggeweest? Ja, er was ooit een tijd dat we geregeld een hoesbui hadden. Even gemakkelijk een Jantje-van-Leiden en dat is Marvin Gaye ditmaal eveneens in zekere zin. 'What's Going On?'. Tja, in de inleiding van de jeukdoos heb ik het al met jullie gedeeld en de zaak staat er nu, 24 uur later, niet anders voor. De Winamp wil niet en het huidige VirtualDJ pakket evenmin. Ik kan me voorstellen dat ze me zo langzamerhand beu zijn bij Wolfman Radio, toch hoop ik maar dat dit niet het geval is. Het zou net zoiets zijn dat zo'n grandioze kans nu stuk loopt op stom overmacht. Ik heb al een laatste bod gedaan: Ik zou morgen natuurlijk een podcast-versie kunnen opnemen die dan zaterdagmiddag uitgezonden kan worden, terwijl ik wel 'live' in de chatroom aanwezig ben. Ik wacht nog op antwoord. Hoe dan ook, ik ga morgenochtend meteen de mailbox checken en bericht of niet, die podcast ga ik opnemen! Het is zaterdag tien-elf-twaalf en het einde van week 45, dus die 'Do The 45' moest er eigenlijk wel komen... Ik hou jullie uiteraard op de hoogte, maar heb nu even niet de fut om met een zinnig verhaal te komen. En alweer een dag overslaan... Ik lig natuurlijk al een dag achter. Zal ik dan toch nog positief besluiten? Zondag over een week heeft mijn broer Jelte zijn eigen Schijf van 5. Als er nog een gegadigde is om zondag 25 november een Schijf van 5 te verzorgen, dan hoor ik dat graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten