donderdag 22 september 2011

het Keulse gedonder: de voorpret


Na een verkwikkende douche ben ik weer Rijn, nadat ik vanmiddag erg Dom was. We zijn nog niet in Keulen of het speelt al een rol. Vanmiddag kocht ik bij de kringloopwinkel in Meppel wat kleding, waaronder een erg kekke broek. Qua materiaal erg glad en vederlicht als nylon. Omdat de rugzak vol was, deed ik hem onder de snelbinder en fietste in rap tempo naar Steenwijk. Daar bemerk ik dat de snelbinders van de gladde prop zijn gegleden en...? Ik ben bijna tot aan Meppel teruggefietst. Ik vermoed dat die een baggersloot is ingewaaid...

Dus wordt het zaterdag mijn 'kinky' broek, alleen rook die nogal 'sex drugs and rock and roll' en ligt momenteel de seringen van een geurbuiltje van Robijn te inhaleren. We moeten per slot van rekening een beetje op ons paasbest zijn, zeker nu Kathrin komt! Euh... wie is...? Gezien op Facebook, een gezellige milf van begin veertig. Daar wil ik de 'Peanut Duck' wel mee uitoefenen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten