woensdag 28 september 2011

bijna vergeten!


Vrijdag is het twee weken geleden dat ik 's middags op de fiets naar Heerenveen ben geweest. Vooral De Lege Knip stond al maanden op mijn lijstje, vorig jaar juli kocht ik daar een paar leuke singles. De nieuwe naast Thialf was vorig jaar erg prijzig, maar scheelde nu niet alles. In de kleding hadden ze een actie van 'vijf halen, duurste betalen', dus dat was in ieder geval lachen! Was ik bijna vergeten mijn aanwinsten op vinyl te melden...

* BB & Q Band- Genie
* Colin Blunstone- Wonderful
Ditmaal de Engelse persing.
* Joe Cocker- With A Little Help From My Friends
De Nederlandse had ik nog niet met fotohoes, maar helaas is de single brandhout.
* Fast Radio- Under My Thumb
* A Flock Of Seagulls- Wishing
* Houseband- So Mixed Up
Vooral de b-kant is erg leuk!
* Los Machucambos- Pepito
Hit uit 61 voor Christus, maar wat krijg ik hier goede luim van!
* Pointer Sisters- Slowhand
* Poppys- Non Non Rien'na Changé
Uniek exemplaar! Zou oma in 1971 kadootje hebben gezocht voor kleinzoon? Dit plaatje hebben gekozen omdat het op nummer 1 stond? Niet wetende dat de knaap fan was van Led Zeppelin? Hij het kadootje niet durfde te weigeren omdat het van oma kwam? Het heeft 40 jaar in de kast gelegen en is hagelnieuw. Meestal is deze hit helemaal grijsgedraaid...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten