vrijdag 30 september 2011

Eindstreep: september 2010


September 2011 was een rare maand. Hoewel ik vakantie eigenlijk al uit mijn hoofd had gezet, bleef het knagen. Vinylspeurtochten bleken niet de voldoening te brengen. Toen kwam Keulen in beeld, maar ook dat mocht niet baten. Op zaterdag 3 september schreef ik 'zo klaar als een Cuby'. Een weekend kamperen met een bezoek aan het Cuby-museum ging niet door, wel kocht ik de single 'Distant Smile'. De 70e verjaardag van Harry Muskee hebben we in juni gememoreerd. Afgelopen maandagavond kwam het bericht dat Muskee in zijn woonplaats Rolde was overleden.

Vorig jaar september en met name de 22e was het begin van een nieuwe fase. In 'Oeps!' wil ik 'iets' niet vertellen, nu kan ik zeggen dat ik die dag een hoop dameskleding heb gekocht en een start maakte met het 'crossdressen'. Het samenstellen van de top tien was een makkie! Ik heb Lou Reed nauwelijks aangeraakt in een jaar...

1. The Ravens-Emily Jane White (zwart-Wit, 26-9-10)
2. Red Telephone-Love (vaal dood lief!, 1-9-10)
3. Have You Seen Her-Chi Lites (oeps!, 22-9-10)
4. Fresh Out Of Tears-Joe Tex (Tex-appeal, 21-9-10)
5. Isobel-Björk (aaibaarheidsfactor van een speenvarken, 26-9-10)
6. Smokey Joe's-Tina & The Mustangs (ride Tina! ride!, 9-9-10)
7. World-Bee Gees (wereldplaat, 13-9-10)
8. Third Chance-Gathering (derde kennismaking, 15-9-10)
9. Won't Get Fooled Again-Who (who is de mol?, 2-9-10)
10. Can't Get Used To Losing You-Andy Williams (universeel liefdesverdriet, 29-9-10)
* Afvallige van de maand: LP 'Berlin'-Lou Reed (held of heroïne, 19-9-10)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten