maandag 22 augustus 2022

Excuusbui


De afgelopen dagen heb ik hard gewerkt om de schade op Soul-xotica in te halen. Het is vanmiddag als ik alvast een voorbereiding wil doen op de 'Vinyl Summer Spirit' van komend weekend. Dan blijkt dat ik een paar weken geleden per ongeluk mijn oude document van de jaren tachtig-bakken heb bewerkt. Dusdanig dat ik helemaal opnieuw kan beginnen met het invoeren van de titels. Ik heb inmiddels drie bakken erin staan en heb nog elf te gaan (ik heb twaalf of veertien bakken van dit decennium). Doordat ik hier vandaag erg druk mee ben geweest (en vermoedelijk eveneens de volgende dagen), ben ik even niet toegekomen aan Soul-xotica. In 2022 moet ik nog een week werken en heb ik zaterdagmiddag vakantie. Een jaar geleden vier ik mijn eerste vakantiedagen en doe dat eerst op zondag met een leuk bochtje om. Dat inspireert me tot de maandag en dat wordt een flinke bocht om! Een week later zal ik de tocht gedeeltelijk fietsen met de elektrische fiets. Het voelt aan alsof ik het gisteren heb gedaan. Ik kan me vooral de vermoeidheid en de dorst nog goed herinneren van de laatste kilometers van de tocht. Als ik deze foto schiet, heb ik daar nog geen last van. De foto is aan de Vaart Noordzijde buiten Appelscha en op weg naar Hoogersmilde. Daar zal ik deze dag niet komen want ik ga naar Ravenswoud en pak een stuk van de Fochteloƫr Venen mee. Hier moeten jullie het vandaag mee doen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten