donderdag 11 februari 2021

Nog een winters (kn)uffelt(j)e


Ik heb op dit moment niet meer de moed om een aflevering van de 'Eretitel' te doen, maar wil desondanks even publiceren. Vooral om te laten weten dat ik vanmorgen de singles heb opgehaald van het postkantoor. Het blijkt het Italiaanse pakket te zijn en dus ligt het weekend in principe nog open. In het pakketje zitten zeven singles en deze kan ik morgen in een bericht samenvatten. Verder kan ik nog melden dat ik vanmorgen drie nieuwe releases van Izipho heb afgerekend. Een splinternieuwe single en twee, bijna uitverkochte, gelimiteerde singles met oud werk. Vanmorgen heb ik voor een klein relletje gezorgd in het postagentschap en sindsdien vrees ik dat ik wel een beetje klaar ben met PostNL als het aankomt op het verzenden en ontvangen van pakketten. Ik heb op Marktplaats belangstelling getoond voor iets anders dan platen en heb de verkoper gevraagd of ze via DPD of iets dergelijks wil verzenden. Ze gaat daar naar kijken want ze staat er wel voor open. Als PostNL doorgaat met de huidige service, of het ontbreken daarvan, voorspel ik dat Homerr, Mondial Relay en DPD de markt spoedig gaan overnemen. In plaats van een lang bericht nog een foto van afgelopen zondag. Deze is genomen in de Zuidstraat als ik bijna thuis ben. Door de bomen kunnen jullie de nok zien van de boerderij. In deze boom slaapt op dit moment een eekhoorn uit, hoewel ik hem ook al eens op een winterse dag aan de grond heb gezien, houdt deze zich op deze zondag goed verscholen. De egel die ik de afgelopen zomer in de tuin heb gehad, heeft blijkbaar toch een ander plekje voor de winter gevonden want hem heb ik al maanden niet meer vernomen. Morgen presenteer ik jullie dus de eerste 'Singles round-up' van februari en tot die tijd heb ik nog heel wat post weg te brengen in Meppel. Straks dus snel gaan slapen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten