donderdag 21 februari 2013

crash



En toen zouden we enthousiast gaan raddraaien tot aan de weekplate, maar toen...? Mijn vriend en radio-collega Lee Madge heeft sinds een aantal weken een nieuwe 'feature' in zijn show: 'My first, my last, my everything'. Ook ik heb mijn lijstje ingestuurd: De eerste plaat die je ooit hebt gekocht, de laatste die je hebt gekocht en de allermooiste ooit. Voor de 'laatste' had ik besloten dat ik maar de laatste cd moest rekenen en dat is 'The Night Before' van Hooverphonic, maar omdat ik geen zin had om allerhande dozen door te spitten, dacht ik dat dit ene nummer wel even kon downloaden. Het leek nog wel zo'n legale site, een download kost er zelfs elf cent, maar bij registratie krijg je 22 cent 'krediet'. Vrolijk gedownload en nog de hele avond op het internet geweest... Niks aan de hand! Totdat ik woensdagmiddag de computer wil opstarten. Niks boem! Gewoon helemaal niks... En net zoals de persoon in de cartoon zou ik ook elk moment backups gaan maken. Te laat... Mijn archief is ook foetsie-ba! Ik heb tijdelijk even een laptopje te leen, maar die houdt me nog geen twee minuten online, vandaar dat ik dit berichtje even 'copy-paste' heb gedaan. Het driejarig jubileum van Soul-xotica krijgt zo wel een erg bijzonder tintje, want zoals het nu staat kan ik voorlopig even niet publiceren. Maar... ik zal zorgen dat ik zo snel mogelijk terug ben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten