donderdag 28 juli 2011

met jullie fiat, mijn 500


Zal ik eerst met de cadeautjes beginnen? Gistermiddag in Leeuwarden uitgezocht:
* Alive & Kicking- Tighter Tighter
* Casey & His Pressure Group- Comin' Home Baby
* Everly Brothers- That'll Be The Day
* Golden Earrings- Together We Live Together We Love
* Group- Hey Jude
* Gladys Knight & The Pips- Take Me In Your Arms And Love Me
* Robert Knight- Everlasting Love
* Raiders- Just Seventeen
* Shorty Long- Here Comes The Judge
* Small Faces- Afterglow Of Your Love
* Bonnie St.Claire- Marley Purt Drive
* Tee Set- This Rose In My Hand
* Tee Set- Mr. Music Man

De receptie is zaterdagmiddag vijf uren lang op Radio Rijnwoude. Ook via internet te volgen. Ook achteraf...

Soul-xotica is mijn speeltuintje. Sinds vorige week ben ik weer actief met films huren. Ik wil proberen zo nu en dan eens eentje te recenseren. Dat is voor mij een compleet nieuwe tak van sport, maar ik heb er zin in! Morgen ga ik jullie indirect behoeden voor drie uren kijkfrustratie!

Het fotomodel mocht vanwege de Fiat 500, maar haalt het niet bij de Vlaams-Nederlandse interpretatie als 'Vet Hard'...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten