donderdag 30 juni 2011

Eindstreep: juni 2010


Mijn Nokia toont op 1 pagina de laatste zeven berichten, maar een desktop doet waarschijnlijk alleen het laatste bericht. Reden te meer om jullie te wijzen op een eerder bericht van vandaag. Lees dan dat ik de playlists mee nam naar Youtube en het is begrijpelijk. Internet is op deze laatste van de maand zó traag dat aanpassing van dat artikel een hele operatie gaat worden. Op 30 juni 2010 publiceerde ik ook twee berichten: De eerste Eindstreep en een uitleg van mijn fascinatie voor lijstjes.

In dat laatste bericht zette ik mijn 'alltime' favoriet in de spotlights. Het zal jullie niet verbazen dat dit nu ook de nummer 1 is? De afvallige was weer niet moeilijk. Ik heb de cd van Anneke zeker een jaar niet gedraaid!

1. How To Disappear Completely-Radiohead (lijsteblij, 30-6-10)
2. If This Ain't Love-Nicole Willis & The Soul Investigators ((het) weer in de war, 3-6-10)
3. Soba Ni Ite-Pinky Chicks (komt niet meer goed vandaag, 5-6-10)
4. Tiny Goddess-Nirvana (de reïncarnaties van Patrick, 18-6-10)
5. I'm Like A Bird-Nelly Furtado (vogeltje wat juich je vroeg, 19-6-10)
6. After The Game-Nora Keyes (een raar kind maar wel lief, 22-6-10)
7. Share The Land-Guess Who (ra ra, 24-6-10)
8. Du Ar For Fin For Mig-Dungen (het beste jaren zestig-album van deze eeuw!, 16-6-10)
9. The Cat-Dark (het pensioen van Steve Giles, 7-6-10)
10. Glasgerian-Trees (even een boompje opzetten, 11-6-10)
* Afvallige van de maand: Anneke Konings (sprookje zonder goede afloop, 15-6-10)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten