dinsdag 5 april 2011

hoesbui: The Doors


Gebrek aan inspiratie? Ik had een afmattende dag. Ik heb tot dusver mijn situatie op de werkvloer ver van Soul-xotica gehouden. Immers, als ik de dagelijkse routine van Soul-xotica zou missen, had ik het waarschijnlijk niet gered! Vanmiddag een zwaar gesprek gehad bij UWV. Ik was 'opsternaad', dat is een Fries woord dat zich nauwelijks laat vertalen. En nu? Nu is de batterij leeg...

Gelukkig ben ik morgen vrij, maar heb ik ook een afspraak gemaakt, die ik graag zou afzeggen. Ik wil zon en bos! Lekker bakken op mijn favoriete stekje. Maar de weerboeren zijn vaag. Werd gisteren nog voorspeld dat het woensdag overwegend zonnig zou zijn, nu kan het in het noorden nog regenen. Veertien graden wordt niet-tropisch, maar we blijven wachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten