dinsdag 25 januari 2011

zomaar weer even tussendoor

Wat is hier allemaal aan de hand? De redactie is verstoken van internet door kapotte Sim-kaart en nu staan er reeds drie berichten? Tja, er is veel te regelen via internet op het ogenblik, plus dat ik me met Marianne op de aanstaande popkwis in De Karre (8 april) heb gestort. En dus kan ik regelmatig een kattenbelletje achterlaten. Het goede nieuws is, is dat vandaag volgende week gaat herleven. Ik heb zojuist zeven berichten 'gereserveerd', zodat ik in de maand januari toch gewoon op 31 berichten uitkom. Het plan is om De Schijf van 5 van onsmakelijke geluiden integraal in hoesjes te doen. Daarvoor heb ik wel mijn telefoon nodig, want het nadeel van bij iemand anders interpretten is dat ik niet naar hartelust mappen kan vullen met illustraties.

Aan inspiratie ligt het hem niet. In het kader van de vergeten nieuwgekochte elpees draaide ik eergisteren nog 'Dummy' van Portishead en die ga ik na dit bericht in de schijnwerpers zetten. De bijbehorende illustraties moeten helaas nog even wachten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten