vrijdag 30 april 2021

Eindstreep: april 2021


Vandaag is licht gekomen in de zaak over de verwachte Engelse singles. Ten eerste blijkt dat de verkoper een typfoutje heeft gemaakt bij de track and trace. Ten tweede ligt het pakket in Havelte op me te wachten. Morgen trap ik af met de negentien singles en zal dan het verdere verhaal ook uit de doeken doen. Het maakt wel dat ik een beperkte lijst heb waaruit ik een top tien kan samenstellen. De Zweedse verkoper heeft vanmiddag contact opgenomen met de vraag of nog vier extra singles wil toevoegen. Nee, doe maar niet! Deze zes gaan nu op de bus. Verder heb ik vernomen dat een single die ik in januari heb besteld pas in juni geleverd gaat worden. De releasedatum is een paar maal verplaatst. Ach, vooruit maar! Met de 'big want' uit Amerika wacht ik nu dus nog op zeven platen. Het is een Marktplaats-aanwinst, de singles van René en het trio vanuit Engeland die mee gaan voor de top tien en, herinner ik me nu opeens, de single van The Exits. Ik heb 'Divine Funk' achteraf gezien vorige maand al in de 'Eindstreep' gehad.

Van Rarenorthernsoul zijn het dus negentien singles, ik verwacht er nog zeven en dat maakt 26 die niet meedoen voor de top 10. Van de overige singles zijn dat er 22. Slechts twee aanwinsten voor de Blauwe Bak en flink wat 'dubbele' singles. Ik heb er tien dubbel waarbij ik alleen Cilla Black reken voor de top tien omdat ik die nooit in zijn geheel heb kunnen draaien. Dan blijven er nog veertien over voor de top tien als ik The Exits mee reken. Dat zou de volgende top tien moeten opleveren.

1. Step Inside Love-Cilla Black

2. You Got Me-Jaibi

3. I'm The Urban Spaceman-Bonzo Dog Band

4. Tossing And Turning-Ivy League

5. I Don't Want Our Loving To Die-The Herd

6. Captain Of Your Ship-Reparata & The Delrons

7. Stay Away-Turn Arounds

8. She Has Funny Cars-Jefferson Airplane

9. You Got To Have Money-Exits

10. Sunshine Girl-Herman's Hermits

Geen opmerkingen:

Een reactie posten